mandag 31. mars 2014

Vårtegn nummer 1: Lyden av barn i gata

Lyden av unger i gata, er det beste jeg vet! Etter en lang vinter med mørke kvelder, våkner gata vår igjen til liv. Syklende unger, unger som hopper paradis, små gatekunstnere med kritt, lyden av løpende barn som slår rotte og som leter etter tennisballen i naboens hekk. Herlig! Det er da jeg skjønner at noe er som før. Unger leker ute i 2014, også.


Små, engasjerte syklister, ser rett frem! 


                                                 Gatekritt, kunst, dans! Det er vår!

Hvem tenker på at dette er en fantastisk motorisk øvelse?
Bare mor...





Hipp hurra for hopp og sprett, for paradis, hoppetau, stylter, skateboard og sparkesykkel! Og for skrubbsår, balanse og ubalanse... Vi sier gjerne mere, mere, mere!


I nettbutikken vår kan du finne gateleker som blant annet dette:

Stylter

Frisbee

Gateleker i koffert

Pölli - familiespill


Ha en fortsatt deilig vår!



Benedicte - Englefjes og alver




2 kommentarer:

  1. Hei Benedicte
    Så gøy å finne bloggen din, og så morsomt å lese!! Jeg legger bloggen din til hos meg og slår følge med deg videre:) Ha en flott vår med den søte alven din:) Hilsen fra Signe Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Signe Beate!
      Så hyggelig at du la igjen en hilsen! :-) Og dermed fikk jeg kjennskap til den fine bloggen din. Har kikket såvidt, men skal lese mer senere :-)
      Ha fine vårdager med små og store trompeter :-)

      Benedicte :-)

      Slett